Apie mus

Naudinga informacija

Naujos prekės

Specialūs pasiūlymai

Prekių pristatymo būdai

Prekių pristatymo būdą galima pasirinkti prieš patvirtinant užsakymą. Užsakytų prekių pristatymo būdai ir kainos:

Užsakymo vertė:

LP-logo

Lietuvos paštas. Registruota pirmenybinė pašto korespondencijos siunta.
Pristatymo kaina:

VENIPAK-logo

Venipak. Siunta pristatoma kurjerio.
Pristatymo kaina:

iki 5 EUR1,99 €2,99 €
nuo 5 iki 10 EUR0,99 €1,99 €
nuo 10 EUR iki 30 EURNemokamai0,99 €
nuo 30 EUR iki 100 EUR
NemokamaiNemokamai
Virš 100 EURPaslauga neteikiamaNemokamai

 

 

LP-logo

Lietuvos paštas - Registruota pirmenybinė pašto korespondencijos siunta

Užsakytos prekės pristatomos per Lietuvos paštą, registruota pirmenybine pašto korespondencijos siunta. Dėl nedidelio paketo svorio ir dydžio, paprastai siunta Lietuvos pašto paštininko pristatoma gavėjo nurodytu adresu, kaip ir kita korespondencija ar spauda. Dažniausiai siuntos pristatomos rytais, 8-10 val, nuo pirmadienio iki šeštadienio. Kadangi siunta yra registruota, atsiimti ją galėsite pateikę asmens tapatybę patvirtininantį dokumentą.
Pasitaiko atvejų, kai gavėjo adresu pristatomas tik pranešimas apie gautą siuntą ir siuntą tenka pasiimti pašto skyriuje, laukti eilėse. Į paštą teks vykti ir tuo atveju, jei paštininkas Jūsų neras nurodytu adresu.

Klausimai - atsakymai, susiję su prekių pristatymu per Lietuvos paštą:

Klausimas: Per kiek laiko išsiunčiate prekes, pasirinkus pristatymo būdą per Lietuvos paštą?

Atsakymas: Patvirtinti (apmokėti) užsakymai išsiunčiami pirmadienio, trečiadienio ir penktadienio darbo dienos pabaigoje. Siuntas pateikiame Kauno centriniam paštui, kad siuntos būtų operatyviai paskirstytos pristatymui.

Klausimas: Per kiek laiko bus pristatyta siunta?

Atsakymas: Užsakytas prekes siunčiame kaip pirmenybinę siuntą, kuri dažniausiai pristatoma jau sekančią darbo dieną po siuntos išsiuntimo. Į tolimesnes vietoves ar didesniuose miestuose siuntos pristatymas gali užtrukti iki 2-3 darbo dienų nuo prekių išsiuntimo dienos, išimtinais atvejais, bet ne ilgiau kaip 5 darbo dienas.
Kai pristatome siuntas į Lietuvos pašto skyrių, visada informuojame pirkėjus apie tai pasikeitusiu siuntos būviu "Išsiųsta". Pranešime taip pat pateikiamas siuntos registravimo numeris ir siuntos sekimo nuoroda. Nuo šio momento siuntos pristatymo laikas priklauso nuo Lietuvos pašto operatyvumo.

Klausimas: Kokiu laiku paštininkas pristatys siuntą?

Atsakymas: Dažniausiai korespondencija darbo dienomis ir šeštadieniais pristatoma ryte, 8-10 val, ar kitu įprastu Jūsų adresą aptarnaujančio Lietuvos paštininko laiku.

Klausimas: Ar galima pasirinkti siuntos pristatymo datą ir (ar) laiką?


Atsakymas: Ne, nes Lietuvos paštas neteikia tokios paslaugos registruotos korespondencijos pristatymui.

Klausimas: Kaip sužinoti, kur yra išsiųsta siunta?

Atsakymas: Kai siunta paruošiama (atrenkama ir supakuojama) išsiuntimui, Jūsų nurodytu el. paštu išsiunčiame siuntos registravimo numerį. Supakuotą užsakymą pristačius į Lietuvos pašto siuntų priėmimo skyrių, užsakymo statusas pakeičiamas į "Išsiųsta". Tačiau registravimo numeris į Lietuvos pašto sistemą įvedamas tik tuomet, kai Lietuvos pašto darbuotojas įveda siuntą į pašto sistemą, todėl net ir po pranešimo apie siuntos statuso pasikeitimą į "Išsiųsta", siuntos sekimo registracijos numeris dar gali būti neaktyvus. Atsiprašome, tačiau tai priklauso nuo Lietuvos pašto darbo operatyvumo. Lietuvos pašto siuntų sekimo sistema: http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska.
Venipak kurjerio pristatymo būdu užsakytos siuntos sekimo numerį galite pasitikrinti http://www.venipak.lt/.

Klausimas: Už prekes apmokėjau, gavau pranešimą, kad prekės išsiųstos, tačiau praėjo jau darbo 5 dienos ir dar negavau siuntos. Ką daryti?

VENIPAK-logo

Venipak - kurjerio pristatoma siunta

Klausimas: Per kiek laiko išsiunčiate prekes, pasirinkus pristatymo būdą per Venipak?

Patvirtiniti (apmokėti) Užsakymai, kurių pristatymo būdas "Venipak kurjeris" išsiunčiami sekančią darbo dieną. Siunta pristatoma ateinančią darbo dieną, nuo 9 iki 17 val. Pavyzdys: Užsakymą pateikėte ketvirtadienį. Siunta bus išsiųsta penktadienį, o pristatyta - pirmadienį.

Klausimas: Už prekes apmokėjau, gavau pranešimą, kad prekės išsiųstos, tačiau praėjo jau darbo 5 dienos ir dar negavau siuntos. Ką daryti?

Atsakymas: Prašome mus informuoti (telefonu: 869941662, el. paštu: prekyba@balticseeds.lt), nurodant užsakymo numerį ar gavėjo rekvizitus. Kadangi visos siuntos registruojamos, tikrai ją surasime, išsiųsime prekes pakartotinai arba grąžinsime Jums pinigus.