Prekių pristatymas

Prekių pristatymo būdą galima pasirinkti prieš patvirtinant užsakymą. Užsakytų prekių pristatymo būdai ir kainos:

Užsakymo vertė:

LP-logo

Lietuvos paštas. Registruota pirmenybinė pašto korespondencijos siunta.
Pristatymo kaina:

VENIPAK-logo

Venipak. Siunta pristatoma kurjerio. Pristatymo kaina:

iki 5 EUR
1,99 €
2,49 €
nuo 5 iki 10 EUR
0,99 €
1,49 €
nuo 10 EUR iki 20 EUR
Nemokamai
0,99 €
nuo 20 EUR iki 50 EUR
Nemokamai
Nemokamai
Virš 50 EUR
Paslauga neteikiama
Nemokamai

 

 

LP-logo

Lietuvos paštas - Registruota pirmenybinė pašto siunta

Užsakytos prekės pristatomos per Lietuvos paštą, registruota pirmenybine pašto korespondencijos siunta. Dėl nedidelio paketo svorio ir dydžio, paprastai siunta Lietuvos pašto paštininko pristatoma gavėjo nurodytu adresu, kaip ir kita korespondencija ar spauda. Dažniausiai siuntos pristatomos rytais, 8-10 val, nuo pirmadienio iki šeštadienio. Kadangi siunta yra registruota, atsiimti ją galėsite pateikę asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Pasitaiko atvejų, kai gavėjo adresu pristatomas tik pranešimas apie gautą siuntą ir siuntą tenka pasiimti pašto skyriuje. Į paštą teks vykti ir tuo atveju, jei paštininkas Jūsų neras nurodytu adresu.

Klausimai - atsakymai, susiję su prekių pristatymu per Lietuvos paštą:

Klausimas: Per kiek laiko išsiunčiate prekes, pasirinkus pristatymo būdą per Lietuvos paštą?

Atsakymas: Užsakymai vykdomi eilės tvarka ir išsiunčiami per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos. Patvirtinti (apmokėti) užsakymai dažniausiai išsiunčiami antradienį ir ketvirtadienį. Siuntas pateikiame Kauno centriniam paštui, tačiau susidarius didesniam siuntų kiekiui, pašte siuntos nėra apdorojamos iš karto, o yra gabenamos į pašto skirstymo centrą, todėl kartais informacija apie siuntos judėjimą būna prieinama per 1-2 darbo dienas nuo siuntos perdavimo pašto skyriui. Apie siuntos išsiuntimą visada informuojame el. paštu.

Klausimas: Per kiek laiko bus pristatyta siunta?

Atsakymas: Užsakytas prekes siunčiame kaip pirmenybinę siuntą, kuri, priklausomai nuo paskirties vietos pristatoma per 1-2 darbo dienas nuo siuntos apdorojimo pašte. Į tolimesnes vietoves ar didesniuose miestuose siuntos pristatymas gali užtrukti iki 2-3 darbo dienų. Pabrėžiame, kad šis terminas yra skaičiuojamas nuo to momento, kai pašto siunta yra gauta pašto paskirstymo centre. Pavyzdžiui, siuntą išsiunčiame, t.y. perduodame Kauno centriniam paštui ketvirtadienį. Tačiau siunta skirstymo centrą pasieks penktadienį, o pristatyta bus pirmadienį arba antradienį. Apie siuntos išsiuntimą visada informuojame el laišku, kuriame pateikiame siuntos sekimo nuorodą ir siuntos numerį.

Klausimas: Kokiu laiku paštininkas pristatys siuntą?

Atsakymas: Dažniausiai korespondencija darbo dienomis ir šeštadieniais ryte 8-12 val, tačiau konkretus pristatymo laikas priklauso nuo Jus aptarnaujančio pašto skyriaus darbo organizavimo.

Klausimas: Ar galima pasirinkti siuntos pristatymo datą ir (ar) laiką?

Atsakymas: Siuntos pristatymo dienos ir laiko pasirinkti nėra galimybės, nes Lietuvos paštas neteikia tokios paslaugos registruotos korespondencijos pristatymui. Tačiau jei paštininkas neras gavėjo nurodytu adresu, paliks pranešimą apie gautą siuntą. Patogiu metu, pašto darbo laiku Jūs galėsite atsiimti siuntą pranešime nurodytame pašto skyriuje.

Klausimas: Kaip sužinoti, kur yra išsiųsta siunta?

Atsakymas: Kai siuntą perduodame Lietuvos paštui, Jūsų nurodytu el. paštu išsiunčiame siuntos registravimo numerį ir siuntos sekimo nuorodą. Tačiau siuntos registravimo numeris į Lietuvos pašto sistemą įvedamas tik tuomet, kai siuntos yra skirstomos Lietuvos pašto logistikos centre, pašto darbuotojui apdorojus siuntą. Siuntos apdorojimas užtrunka iki 1-2 darbo dienų po siuntos išsiuntimo. Atsiprašome, tačiau tai priklauso nuo Lietuvos pašto darbo operatyvumo.
Lietuvos pašto siuntų sekimo sistema: http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska.

Klausimas: Už prekes apmokėjau, gavau pranešimą, kad prekės išsiųstos, tačiau praėjo jau darbo 5 dienos ir dar negavau siuntos. Ką daryti?

Atsakymas: Pirmiausia galima pasitikrinti, kur yra siunta, paspaudus ant Jums išsiųstame pranešime esančios siuntos sekimo nuorodos arba siuntos sekimo numerį įvedant į Lietuvos pašto siuntų paieškos sistemą http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska. Jeigu siuntos numeris neaktyvus, praėjus daugiau kaip 3 darbo dienoms po pranešimo apie išsiųsta siuntą gavimo, maloniai prašome mus informuoti tel. 869941662 (darbo dienomis 9-17 val.) arba el. paštu parduotuve@balticseeds.lt. Išsiaiškinsime problemą, o jei siunta pasimetė, išsiųsime prekes pakartotinai.

VENIPAK-logo

Venipak Lietuva - pasiuntinio pristatoma siunta

Klausimas: Per kiek laiko išsiunčiate prekes, pasirinkus pristatymo būdą per Venipak?

Patvirtiniti (apmokėti) Užsakymai, kurių pristatymo būdas "Venipak kurjeris" išsiunčiami sekančią darbo dieną. Siunta pristatoma ateinančią darbo dieną, nuo 9 iki 17 val. Pavyzdys: Užsakymą pateikėte ketvirtadienį. Siunta bus išsiųsta penktadienį, o pristatyta - pirmadienį.

Venipak kurjerio pristatymo būdu užsakytos siuntos sekimo numerį galite pasitikrinti http://www.venipak.lt/.

Klausimas: Už prekes apmokėjau, gavau pranešimą, kad prekės išsiųstos, tačiau praėjo jau darbo 5 dienos ir dar negavau siuntos. Ką daryti?

Atsakymas: Prašome mus informuoti (telefonu: 869941662, el. paštu: prekyba@balticseeds.lt), nurodant užsakymo numerį ar gavėjo rekvizitus. Kadangi visos siuntos registruojamos, tikrai ją surasime, išsiųsime prekes pakartotinai arba grąžinsime Jums pinigus.